Hej! Hur kan jag hjälpa dig?
Så här enkelt är det att få hjälp av Jonas Skomakare!
1. Skicka din beställning eller fråga via hemsidan
På vissa tjänster (t.ex. knivslipning) har jag fasta priser eftersom jobbet ser likadant ut oavsett objekt. På andra tjänster (t.ex. reparation av skor, väskor eller jackor) behöver jag först få se en bild på produkten och skadan för att dels kunna se att jag kan hjälpa dig och dels för att kunna ge dig ett pris.
Du börjar din beställning eller förfrågan genom att trycka på någon av knapparna ovan. Därefter kan du bifoga en bild och beskriva ditt ärende och jag kommer sedan att återkomma med ett prisförslag som du får ta ställning till.
För din och min enkelhet så sker all kommunikation via SMS efter att du skickat in din förfrågan via hemsidan.
2. Betalning
Om du vill tacka ja till prisförslaget och gå vidare så betalar du jobbet via Swish enligt de instruktioner som du fått i SMS:et.
3. Inlämning
När du betalt får du ett SMS med instruktioner hur du lämnar in dina varor till mig.
Om du valt att jag ska hämta produkterna hos dig (mot tilläggskostnad) så kommer vi överens om formerna för det.
Annars sker all inlämning och hämtning i mina drop in-skåp på Boden Business Park (f.d. Skapa) i Sävast. Du får ett eget skåp med en personlig kod och kan därefter lämna in produkterna på en tid som passar dig (öppet mån-fre 7.00-17.30).
4. Reparation
När du lämnat in produkterna så kommer jag att göra det jobb vi kommit överens om. Leveranstiden är normalt sett en vecka och om det skulle uppstå några frågor eller fördröjningar så kommer jag att kommunicera via SMS.
5. Återlämning
När jobbet är klart kan du antingen få produkterna hemlevererade (mot tilläggskostnad) eller hämta i drop in-skåpet. Du får instruktioner via SMS och kan enkelt hämta när det passar dig.